Klantenservice

Onbezorgd in Drievliet, daar gaan we met z'n allen voor! Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Je kunt ook onze helpdesk raadplegen via email of telefonisch.

Mocht je er onverwacht online niet uitkomen, gebruik dan onderstaand contactformulier. Wij trachten alle binnengekomen vragen binnen 48 uur te beantwoorden. 

Je kunt de datum van je ticket wijzigen tot uiterlijk 2 dagen voor het bezoek. Daarna niet meer. 

Je kunt met het originele ordernummer en e-mailadres de datum van het bezoek wijzigen. In de bevestigingsmail lees je hoe je dit kan doen.

Het is overigens alleen mogelijk om de kaarten te ruilen voor een dag dat de entree even duur, of goedkoper is.

Er kan op de meeste plaatsen in het park met pin of contant betaald worden bij restaurants en winkels, sommige kiosken alleen met pin.

Kunnen mijn entreetickets vanaf mijn mobiel worden gescand?

Ja dat is mogelijk. Let op dat je de helderheid van je telefoon maximaal zet en goed bent ingezoomd op de barcode. Screenshots of foto's kunnen niet gescand worden. Om de doorstroom te bevorderen raden wij aan de tickets geprint mee te nemen. 

Heeft u vragen over rolstoel toegankelijkheid en begeleiding? Bekijk hieronder de gids met alle nodige informatie.

 

Je hoeft geen reservering te maken met een flexticket (ticket zonder datum) die je in onze eigen ticketshop hebt aangeschaft. Abonnementhouders hoeven ook geen dag te reserveren. 

Tickets op datum kunnen alleen op de gereserveerde dag gebruikt worden.

Wij verhuren geen wandelwagens, buggy’s of bolderkarren. Het is wel toegestaan om een eigen wandelwagen, buggy of bolderkar mee te nemen.

Wij lenen wel rolstoelen uit. Je betaalt hiervoor €50,- borg bij de winkel naast de entree, dit bedrag krijg je terug bij inlevering van de rolstoel. De rolstoelen kunnen niet vooraf gereserveerd worden, er zijn een beperkt aantal rolstoelen beschikbaar.

 

Contact & Gegevens

Familiepark Drievliet
Laan van 's-Gravenmade
2495 BD Den Haag

Telefoon: 070 3 999 305
Email: info(at)drievliet.nl

Vragen of opmerkingen?  Je kunt ook onze helpdesk raadplegen of bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen hierboven. Mocht je er onverwacht online niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Wij proberen alle binnengekomen vragen binnen 48 uur te beantwoorden.